Pages

Tuesday, May 17, 2011

....

Sujud syukur kehadrat ilhai atas limpah kurnianya dan nikmatnya dapat lagi aku bernafas di bumi ciptaanya. Tiada terjangka dek pemikiran yang cetek ini dengan pemberiannya yang tidak terhingga atas nikmat yang diberikan membuatkan diri ini malu dihadapannya kerana sering kali alpa atas segala tindak tanduk seharian aku yang semakin lama semakin menjauh dari landasannya. Alhamdulillah aku masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas dibuminya untuk terus meneruskan misi aku sebagai khalifah di muka bumi ini.
Pada Sabtu yang lepas berlangsungnya perkhemahan yang dianjurkan oleh persatuan aku yang diadakan di Sungai Chiling, Kuala Kubu Bharu, Selangor. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan terima kasih kepada semua ahli yang menjayakan perkhemahan ini dan berharap agar anda sekalian seronok dengan segala aktiviti yang dijalankan. Kepada Guru pengiring jutaan terima kasih atas segalanya yang diberikan, tiada yang lebih bermakna dari ilmu yang diberikan oleh mu akan ku semat di jiwa dan mempraktikannya. Tiada apa lagi yang ingin dicoretkan disini kerana sudah ketandusan idea untuk menaip, aku mengundurkan diri kerana banyak lagi kerja untuk diselesaikan lagi...tet....tet...tet

No comments: