Pages

Thursday, April 14, 2011

Terima Kasih atas peringatan Mu...

Sering kali aku merasakan diri ini tidak punya teman
Sering kali aku merasakan diri ini sudah hilang kasih dari Mu
Sering kali aku merasakan aku tidak punya apa - apa

Perasaan yang menghamburkan aku jauh dari Mu
Perasaan yang menjarakkan perbezaan aku dengan Mu
Perasaan yang menjadikan aku keliru berada disisi Mu

Apakah aku layak menyoal diri Mu
Apakah aku seperti kayu yang sudah dimamah anai -anai
Apakah aku layak menerima kewujudan ini

Sengatan yang menyedarkan aku dari lena
Sengatan yang memberi maksud Kau masih menyanyangi diri ini
Sengatan yang memberi tanda peringatan kepada ku

Terima kasih kerana di atas peringatan itu
Terima kasih atas kesedaran aku dari leka
Terima kasih kerana kasih dan rahmat Mu tidak henti padaKu



No comments: